fbpx
20200329_155113

Over mij

Hi, ik ben Marion Baron van Maribar Support en sinds mei 2020 ben ik Virtual Assistant.
Hiervoor heb ik gewerkt als Bedrijfsleidster, Teamleider, Manager en Adviseur. Ik heb veel startende ondernemers mogen adviseren op het gebied van zakelijk bankieren. Mede door de gesprekken met deze ondernemers ben ik geïnspireerd geraakt om voor mezelf te gaan beginnen.

PSX_20200309_155137 (2)

Maar wat zou ik dan willen gaan doen? Lange tijd was ik, zoals ik het zelf altijd noem, aan het ‘luchtfietsen’. Totdat ik de term Virtual Assistant tegenkwam.
Dit is het! Hier kan ik mijn expertises zoals plannen & organiseren, relatiebeheer, klantbeleving, office-management en administratie in kwijt.
Tegelijkertijd kwam ook de onzekerheid, kan ik dit wel? Heb ik wel voldoende kennis? Hoe begin ik? Durf ik deze stap te nemen?

Tijdens deze periode kwam ik in een gesprek met een ondernemer die mij vertelde dat bij alles wat je doet of wilt gaan doen, 3 dingen belangrijk zijn: werkplezier/passie, vrije tijd en rendement.

Vanaf dat moment voelde ik heel sterk dat ik de stap moest nemen. Niet meer twijfelen maar gewoon gaan, een sprong in het diepe! Al heb ik eerst mijn baan nog wel aangehouden omdat ik mijn kennis en vaardigheden wilde updaten. 

Als eerste heb ik een studie gedaan waar ik de diploma’s administratief medewerkster en managementassistent heb gehaald. Daarna heb ik mij gestort op de opleiding ‘Virtual Assistant’ bij ‘Blueberry Dynamic’, waar ik ook de trainingen ‘Be Different, Be You’ en ‘Social Profit Masterclass’ heb gevolgd. Daarnaast heb ik mij ondergedompeld in onlinetrainingen en alles wat te maken heeft met Social Media & Marketing. En door mijn eigen website, logo en visitekaartjes te maken kwam ik erachter dat dit echt mijn ‘ding’ is! Iets waar ik al mijn creativiteit in kwijt kan. Ik heb daarna nog een training, in de tool ‘Canva’, gedaan waarin geweldige creatieve dingen mogelijk zijn.


Kortom ik heb niet stil gezeten het afgelopen jaar! Maar dat past ook niet bij mij. Ik hou ervan om mezelf uit te dagen en dat is zeker gelukt.  Want wat valt er veel te leren op het gebied van Social Media Marketing en Online Tools. Ik heb in het begin vaak gedacht; waar ben ik aan begonnen.  Maar ik heb zoveel geleerd, en zoveel nieuwe ervaringen opgedaan. Dit is een vak waarin je nooit uitgeleerd bent, steeds komen er weer nieuwe Tools en handigheidjes. En dat maakt het voor mij zo leuk, telkens nieuwe uitdagingen. Ik weet nu als geen ander, dat als je niet in de materie zit, het heel moeilijk is om hiermee te starten.

En daarom wil ik, als Virtual Assistant, jou als ondernemer hiermee gaan helpen. Zodat jij de ‘support’ krijgt die je nodig hebt. En met plezier en passie je kan bezighouden met je ‘core’ business. Jij hierdoor voldoende vrije tijd hebt voor je onderneming en privéleven. En daarnaast levert de extra tijd in je onderneming, je meer rendement op.

Werkplezier/passie, vrije tijd en rendement: spreekt dit jou aan? Wil jij dit ook (weer) gaan ervaren, kijk dan naar de pakketten die ik aanbied om jou te ondersteunen.
Wil je eerst kijken of het bij je past? Vraag dan een kennismakingsgesprek aan.